Mainostoimisto Uhma | Markkinointisuunnitelma | Tampere

Markkinointisuunnitelma –
Mitä haluatte asiakkaanne tekevän?

Kuka on asiakkaanne? Missä hän liikkuu? Milloin hän hakee palveluitanne? Mitä hän haluaa tai tarvitsee? Markkinointisuunnitelman pitää heijastella yrityksen strategiaa ja tavoitteita. Me Uhmassa panostamme datavetoiseen markkinointiin. Haluamme ymmärtää kohdeyleisöänne yksilötasolla, koska asiakasymmärrys on sen keskeinen polttoaine. On syytä selvittää ja profiloida mahdollisimman tarkasti oma asiakkaansa ja päästä selville kuka, miten, missä ja milloin. Näin voidaan luoda toimivia ja kustannustehokkaita markkinointisuunnitelmia, joissa ei arvailla tuloksia, vaan keskitytään sellaisiin kokonaisuuksiin mistä on tutkittua tietoa.

Data on nykypäivää

Datan käyttö markkinointisuunnitelmissa näyttäytyy kasvavana bränditietoisuutena, kestävämpinä asiakassuhteina ja kykynä kehittää omaa palvelua tai tuotteita.

Markkinointisuunnitelma sisältää mm.

– Markkinointi ja markkinointisparraus
– Markkinointisuunnitelmat
– Asiakasprofiilit
– Verkkoanalyysit ja asiakaskäyttäytyminen

Kysy lisää Susalta

Susa Pajari / Marketing Designer / Project manager

Susa
Pajari Engström

040 966 9220
susa@uhma.fi

Jätä Susalle soittopyyntö!

Jätä meille yhteydenottopyyntö.

Keskustelu kannattaa aina avata. Rupattelu ei maksa mitään, eikä kysyvä eksy tieltä. Missä tarvitsette apua tai näkökulmaa?

Tilaa sivustonne veloitukseton
SEO-analyysi

Haluatteko tietää Google-näkyvyytenne kriittisimmät puutteet? Me kerromme ne teille rehellisesti ja kaunistelematta, toimenpide-ehdotuksia unohtamatta.

Mainostoimisto Uhma

Viinikankatu 45 | 33800 Tampere
010 311 7190 | uhma(a)uhma.fi