Mainostoimisto Uhma | Markkinointisuunnitelma | Tampere

Markkinointisuunnitelma –
Mitä haluatte asiakkaanne tekevän?

Kuka on asiakkaanne? Missä hän liikkuu? Milloin hän hakee palveluitanne? Mitä hän haluaa tai tarvitsee? Markkinointisuunnitelman pitää heijastella yrityksen strategiaa ja tavoitteita. Me Uhmassa panostamme datavetoiseen markkinointiin. Haluamme ymmärtää kohdeyleisöänne yksilötasolla, koska asiakasymmärrys on sen keskeinen polttoaine. On syytä selvittää ja profiloida mahdollisimman tarkasti oma asiakkaansa ja päästä selville kuka, miten, missä ja milloin. Näin voidaan luoda toimivia ja kustannustehokkaita markkinointisuunnitelmia, joissa ei arvailla tuloksia, vaan keskitytään sellaisiin kokonaisuuksiin mistä on tutkittua tietoa.

Data on nykypäivää

Datan käyttö markkinointisuunnitelmissa näyttäytyy kasvavana bränditietoisuutena, kestävämpinä asiakassuhteina ja kykynä kehittää omaa palvelua tai tuotteita.

Markkinointisuunnitelma sisältää mm.

– Markkinointi ja markkinointisparraus
– Markkinointisuunnitelmat
– Asiakasprofiilit
– Verkkoanalyysit ja asiakaskäyttäytyminen

Kysy lisää Susalta

Susa Pajari / Marketing Designer / Project manager

Susa
Pajari Engström

040 966 9220
susa@uhma.fi

Jätä Susalle soittopyyntö!

Varaa sparraus

Kaipaatko ajatuksia liiketoimintasi kehittämiseen? Nyt voit varata tästä suoraan ajan sparraukseen.

Käydään yhdessä läpi se miten digitaalista myyntiäsi voisi kehittää ja onko sinulla sellainen tuote tai palvelu mikä kiinnostaa myös meitä.

Ensimmäinen 15 min veloituksetta, 1 h sparraus 150 € (+alv)

Viinikankatu 45 | 33800 Tampere
010 311 7190 | uhma(a)uhma.fi