Kulma26

Kulma 26 tarjoaa eurooppalaista ranskalaisvaikutteista bistro- ja pubiruokaa hyvän viinivalikoiman kanssa unohtamatta pirkanmaalaisia oluita ja mielenkiintoisia drinkkejä.

Asiakas

Kulma26 Bistro & Bar

Duuni

Yrityksen nimi ja graafinen identiteetti
Sosiaalisen median kanavat
Verkkosivut
Menut, julisteet ja printti
Ikkunateippaukset ja valomainokset
Valokuvaukset
Videokuvaukset
Sidokset

referenssi-kuva

Haaste:

Tampereen ravintolaskenessä on vaikea nousta esiin. Ravintoloita on paljon ja olikin oleellista erottautua muusta massasta, ei pelkästään ruuan ja juoman avulla, vaan myös omalla selkeällä ilmeellä ja ”kulmalla”. Kulma 26 nimi syntyi keskustelussa ravintoloitsijoiden kanssa, joiden pohjalta haluttiin nimi joka on suomenkieltä, yksinkertainen ja kertoo paikasta. Hämeenkadun ja Näsilinnankadun kulma – Hämeenkatu 26.

Kulma 26:n ilme rakennettiin selkeän yksinkertaiseksi, jossa ranskalainen bistro-kulttuuri huokuu taustalla ja jota voidaan kuitenkin käyttää mutkitta myös sosiaalisessa mediassa.

Myös verkkosivusto haluttiin sellaiseksi joka viestii modernista paikasta ilman, että käytettävyys kärsii.

referenssi-kuva

Toimenpiteet:

Hyvän keskustelun ja sparrauksen kautta löysimme ne oikeat tavat lähestyä koko haastetta ja luomalla todella nopeasti askelmerkit toimenpiteille, jotta kireässä aikataulussa pysyttiin. Koska tehtävää oli paljon ja näkyvyys piti luoda niin TripAdvisoriin kuin Facebookkiin, unohtamatta itse kivijalkaravintolan tarpeita, ilman tällaista toimenpidesuunnitelmaa ei olisi pärjätty.

Koska ravintoloitsijat olivat dynaamisen valmiita uusille ideoille – pääsimme toteuttamaan mm. Facebook -livelähetyksen kokin kanssa menusta kertoen, tätä tullaan jatkossa
varmasti tekemään lisää.

referenssi-kuva

Tulokset:

Ilme on otettu iloisesti vastaan ja verkkosivusto on saanut todella paljon aikaan pörinää ja asiakkailta kiitosten tulvan. Sosiaalisessa mediassa muutamassa kuukaudessa rakennettu tuhansien seuraajien sitoutunut joukko puhuu omaa kieltään onnistumisesta.