Pyynikin Munkkikahvila

Yksi Tampereen ikonisista nähtävyyksistä ja useaan kertaan parhaaksi kahvilaksi valittu Pyynikin munkkikahvila, jonka suussasulavat munkit ovat luultavasti mustan makkaran lisäksi tunnetuimmat Tampereen vientituotteet lähestyi meitä brändiuudistuksensa tarpeessa.

Asiakas

Pyynikin Munkkikahvila

Duuni

Yrityksen ilmeen uudistus
Videosarja

Katso mitä Karkki on meistä mieltä:

 

”Uhma Oy on antanut yrityksellemme lahjakasta, luovaa, rohkeaa ja innovatiivista palvelua. Kannamme uutta graafista ilmettämme ylpeänä ja saamme siitä jokainen päivä niin iloa kuin paljon kehuja. Uhman into hypätä rohkeasti ja ammattitaidolla uusiin ideoihin ja ajatuksiin mukaan luo vielä tulevaisuudessakin jotain aivan huikeaa!
– Karkki, Pyynikin Munkkikahvila

referenssi-kuva

Haaste:

Miten muokata ja terävöittää jo ikonin aseman saavuttanutta munkkikahvilaa suurelle yleisölle? Haaste otettiin iloisesti vastaan ja mahdollisuus vaikuttaa Tampereen maamerkin kokonaiskuvaan logostamisen kautta oli tervetullutta.

referenssi-kuva

Toimenpiteet:

Liikkeelle lähdettiin luomalla yritysilme, jollaista perinteisellä paikalla (Pyynikin näkötorni) ei ollut aiemmin nähty. Logossa yhdistetiin perinteinen torni ja värimaailma joka heijastelee munkin tuoksuista historiaa olemmalla kuitenkin trendikäs ja mieleenpainuva. Kokonais-strategiaan yhdistettiin vielä yhteistyö Tapparan kanssa ja “manselaiset” puujalkahuumori-videoiden sarja. Videot esitetään Tapparan liigapeleissä täällä Tampereella.

referenssi-kuva

Tulokset:

Itse ilme on otettu positiivisesti vastaan sekä asiakkaan, että asiakkaan asiakkaiden parissa. Positiivisia kommentteja on satanut ilmeen uudistamisesta ja ilme tullaan jalkauttamaan värimaailman kera myös itse kahvilan sisustuksessa.