4Vuodenaikaa on Tamperelaisessa ruokakulttuurissa ikoni ja suunnannäyttäjä. Useaan otteeseen Tampereen parhaaksikin valittu ravintola jatkaa tinkimättömällä ja laadukkaalla kalapainoitteisella menullaan lounaspaikkojen kärjessä.
Sosiaalisen median rytinä saatiin hyvin aikaan jopa siinä määrin, että ravintolan viesti meille oli painaa jarrua — kaikkia ei ehditä ruokkimaan!
Ratkaisua lähdettiin tekemään juuri ravintolan hengen mukaisesti. Sen haluttiin heijastelevan mutkattomasti tekijöitään ja tuoda tuttu ravintola verkossa tähän päivään. Kätevästi vaihtuvan lounasmenun painotus ja sosiaalisen median integraatio on nyt saumattomasti mukana makujen matkalla. Mukaan kattaukseen tuotiin myös mahdollisuus tilata verkkosivujen kautta dry ager -kaapin aarteita.
4Vuodenaikaa sivut on lanseerattu tammikuussa 2019. Sosiaalisen median rytinä saatiin hyvin aikaan jopa siinä määrin, että ravintolan viesti meille oli painaa jarrua — kaikkia ei ehditä ruokkimaan! Sosiaalinen media saatiin hyvään jatkuvaan kasvuun ja Instagram saavutti ensimmäisen kuukauden aikana 400 uutta seuraajaa.
Tammikuusta lähtien verkkosivujen kävijöiden määrä on ollut huomattavassa kasvussa. Analytiikassa huomio kiinnittyy kuitenkin verkkosivun välittömään poistumisprosenttiin, joka on saatu pudotettua todella matalaksi. Alle 2 % välitön poistumisprosentti on sellainen, johon todella harva verkkosivu pääsee! Alla myös muuta dataa verkkosivun kehityksestä julkaisun jälkeen.