fbpx

MAINOSTOIMISTO UHMA

Uhma on tekijätiiminsä asenne, mielentila ja toimintapa. Uhma on kyseenalaistusta – perinteisen ravistelua. Uhma on vastarintaa perustelematonta markkinointia kohtaan. Uhma on hihojen käärimistä toimiin tartuttaessa. Uhma on toiminnan läpinäkyvyyttä. Uhma on pyrkimystä parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Uhma on kokemuksen mukanaan tuomaa viisautta ja ymmärrystä. Uhma on alan jatkuvan muutoksen vuoksi oman osaamisen kaikenaikaista kehitystä. Uhma on osaajiensa kokonaisuuden summa.

Missiomme

on järkeistää asiakkaidemme markkinointiviestintää, yhdistää tehokkaasti sekä perinteistä että uutta mediaa. Uhmata pinttyneitä tapoja ja etsiä mahdollisimman tehokkaita keinoja toteuttaa markkinointiviestintää.

Haastetaan toisiamme

Teemme työtä markkinointiviestinnän parissa, koska haluamme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan markkinointiviestinnällisen potentiaalinsa tehokkaimmalla mahdollisella tavalla.

Miten me voisimme auttaa teitä?

Uhman Nico, Sari, Susa ja Jukka iloisina palaverissa.

Tarina tahdosta ja Uhmasta.

Mainostoimistoala on raadollinen. Yrityksiä menee ja tulee, sillä harvat pysyvät Uhman lailla alan kehityksen aallonharjalla, joka on alati muutoksen kourissa. 

Uhman tarinan ensimmäiset sanat kirjattiin ylös liki kolme vuosikymmentä sitten – vuonna 1991, kun Erkki Helin sai ajatuksen yrityksen perustamisesta. Mainosvalokuvausliiketoiminnalle lisäarvoa tuomaan perustettu, tuolloin vielä nimeä Dos Amigos kantava yritys, ehti toimimaan muutaman vuoden, ennen hetken lepoa pöytälaatikossa.

Vuonna 2004 pöytälaatikko avattiin ja Humina Mainostoimisto Oy näki päivänvalon, kun nimi muutettiin uusien kuvioiden myötä. Osana Huminan perusliiketoimintaa oli tukea Buffone Mainoskuvaamo Oy:n mainoskuvausta, kunnes Buffone mainosstudion toiminta ajettiin alas pääasiakas Keskon keskittyessä itse kuvaamaan tuotteensa monen vuoden yhteistyön jälkeen.

Koska tahto jatkamiseen oli vahva, piti jälleen osata muuttua. Vuonna 2010 yhtiön palvelukseen astuikin uusi tekijä ja osakas, Nico Engström. Samalla, toiminnan kehittyessä, päätettiin nimeä muuttaa kuvaamaan paremmin yrityksen toimintaperiaatteita. Nimen haluttiin heijastavan pienen yrityksen tahtotilaa, isojen toimijoiden sekä alan suurten muutosten keskellä, ja näin Uhma oli syntynyt.

Yritysten ja ihmisten kasvussa on samoja piirteitä. Tahtoikä, aiemmin uhmaikä, on kasvukausi, jolloin opitaan ajattelemaan omilla aivoillaan. Tähän vaiheeseen kuuluu vahva, tavan vuoksi tehtyjen asioiden kyseenalaistaminen. Voitaneen sanoa, että nimi oli enne, sillä tästä ajatustavasta on vuosien saatossa tullut kantava voima kaikelle toiminnallemme.

Vuonna 2017 Uhman omistus siirtyi kokonaisuudessaan Nico Engströmille ja nyt vuonna 2019 yritys kasvaa uusien tekijöiden ja osakkaiden myötä. Toimimme edelleen samalla Y-tunnuksella kuin 90-luvun alussa. 

Tahdomme jatkossakin kyseenalaistaa tavan vuoksi tekemistä, uhmata alan kaavoihin kangistuneisuutta ja rikkoa perinteitä, eikä meidän tahtoikämme loppua näy.

Uhma on tullut jäädäkseen.

Jätä meille yhteydenottopyyntö.

Keskustelu kannattaa aina avata. Rupattelu ei maksa mitään, eikä kysyvä eksy tieltä. Missä tarvitsette apua tai näkökulmaa?

Tilaa sivustonne veloitukseton
SEO-analyysi

Haluatteko tietää Google-näkyvyytenne kriittisimmät puutteet? Me kerromme ne teille rehellisesti ja kaunistelematta, toimenpide-ehdotuksia unohtamatta.

Mainostoimisto Uhma

Viinikankatu 45 | 33800 Tampere
010 311 7190 | uhma@uhma.fi